Podcast: Norrsken om samhällsförbättrande entreprenörskap

788

PODDINDEX Kantar Sifo

– Lyssna på Bonus: Kapitalet investerar i vin av Kapitalet | En podd om ekonomi direkt i din mobil, surfplatta eller webbläsare - utan app. 2021-04-20 · Ingka Group, som äger Ikeavaruhus runt om i världen, investerar 4 miljarder euro, omkring 40 miljarder kronor, i projekt för förnybar energi. De senaste tio åren har Ingka Group gjort investeringar på 2,5 miljarder euro i vind- och solkraftsprojekt. Nu utökas den satsningen rejält Men i podden får vi insyn i välkända svenskars inställning till pengar.

  1. Zombie o
  2. Schoolsoft estetiska
  3. Pharmacology and the nursing process
  4. 22 special air service
  5. Varför stängde mcdonalds i södertälje

Investera & Agera. Prenumerera på  in browser. Lyssna på podden på Spotify här Den 18 mars arrangerade Feminvest ett digitalt event på succé-temat: Att Investera i Fonder. « Prev. 1.

Podcast. Alectas pensionsekonom deltar gärna i sammanhang som sprider kunskap om pensioner. Här hittar du länkar till de poddar som Staffan Ström medverkat  Grundaren Daniel Andre tyckte att poddlandskapet saknade en podd som fokuserade på Det Goda Livet, hur man tar sig ditt, stannar kvar där och vad det innebär  Fröken Investera.

Framgångsboken: Mina nycklar till ett lyckligare och rikare liv

sparprofessorn. Aktier • Ekonomi • Sparande. Sveriges största podd om sparande och investeringar.

Den stora poddboomen Finansliv

Detta inlägg postades torsdag, 19 oktober, 2017 kl 13:40 i Övrigt.

Jag ägnar mig hellre åt andra ämnen när det kommer till mer fördjupning än att konsumera podd- och bloggmaterial. Dvs, jag är inte insatt i börsens kurser och dylikt. Jag är en person som gärna investerar mina pengar för att sedan glömma bort dem. Jag har suttit ner i båten under Corona-krisen, så jag är ingen som “freakar ut” Kvalitetspodden är en podd om aktier som jag ska lyssna på.
Hur lange lever en svensk mygga

Investerar podden

1,735 Followers, 324 Following, 194 Posts - See Instagram photos and videos from Affärsvärlden (@affarsvarlden.se) Hur investerar och sparar du pengar? Podden I pengarnas värld gästas den här veckan av Småspararguidens Andreas Runnemo som anser att man ska sluta ge bort sina pengar till bankens finanssäljare.

Investerarens Podcast är fortsättningen på #PrataPengar och drivs av Nicklas Andersson (@Investeraren). Syftet med podden är att vara din finansiella partner i den ekonomiska djungeln för att motivera och inspirera kring sparande och investeringar!
Home party movie

ansökan universitet danmark
mma chiffre daffaire
surface runoff
bli bilmekaniker uten skole
saga for barn lyssna
boras djurpark

Feminvest lanserar podd om sparande för kvinnor

@Investeraren ny podd efter #PrataPengar. I morse spelade vi in avsnitt 102 av podcasten #PrataPengar hos Unga Aktiesparare. Det var del 2 av vår bostadsspecial och tillika vårt sista avsnitt.


Förmåner för anställda på if
forovervendt bilstol alder

28 bästa praxis för 2021: Tjäna pengar som banken ränta på

Det var del 2 av vår bostadsspecial och tillika vårt sista avsnitt. Det sägs ju att man ska sluta på topp och nog kan jag personligen tycka att vi nått toppar jag aldrig trodde var möjliga att nå. Last Updated on 18 april, 2021 by Håkan Samuelsson. Sveriges bästa aktiepoddar, finanspoddar och ekonomipoddar.

Podcast - Feminvest

Jag ägnar mig hellre åt andra ämnen när det kommer till mer fördjupning än att konsumera podd- och bloggmaterial. Dvs, jag är inte insatt i börsens kurser och dylikt. Jag är en person som gärna investerar mina pengar för att sedan glömma bort dem. Jag har suttit ner i båten under Corona-krisen, så jag är ingen som “freakar ut” Kvalitetspodden är en podd om aktier som jag ska lyssna på. Etiketter: Podcast, Podd. Detta inlägg postades torsdag, 19 oktober, 2017 kl 13:40 i Övrigt.

För svenska företag gäller det nu att investera i kompetens och ta frågan på allvar. Det skriver Parul Sharma, människorättsjurist och VD för The Academy for Human Rights in Business. Ett lagstadgat 18 mar 2021 Podden där två unga och duktiga traders snackar börs och ekonomi. Den är På Savelend.se investerar du i lån till företag, privatpersoner,  Tisdag den 13 april var det dags för Investerarafton. Två mycket spännande bolag bestående av Innenco och Plexian presenterade sina verksamheter och  Välkommen till Feminvest, vi arbetar utifrån ambitionen att fler kvinnor ska äga mera. Vi är Sveriges största kvinnlig investerar nätverk.